Re: Jak tknac zycie w tego pc??

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 13:53:17 MET

> W zastosowaniach typu Office, Net czy słuchanie muzyki bo komfortu
> grania w gry czy kompresji video raczej nie uświadczy

na B2500, 1GB ram, GF6600GT Medieval:Total War2 chodzi płynnie w 1280x1024
w low detalach.
Wygląda całkiem ładnie.
Na 7600GT juz w prawie najwyzszych detalach (bez wypasionych cieni, bez hdr,
lekki AA)
Oczywiście nie mówię o bitwach w miescie - bo tu haczy oczywiscie.
Source (HalfLife 2, Dark Messiach, Vampire:Bloodlines) chodzi z wszystkimi
bajerami na fill + max AA.

Kompresję przemontowanego filmu puszczam na noc - nie interesuje mnie czy
się skończy po 30 minutach czy po 2 godziach czy po 6 godzinach - i tak nie
będę czekał aż się skończy siedząc przed monitorem.
Dopiero kiedy założe jakiś zaawansowany filtr na wideo to komp nie wyrabia w
realimie z preview - gubi klatki. Ale to nie problem bo pomieli, pomili
przycacheuje i po chwili prewiew juz płynne.

Reasumując - edycja video (nie HD video - bo to pewnie barton juz by zmarł
przy tym) i gry - mogą być całkiem komfortowe na Bartonie 2500 i AGP.

Maciek