Re: jaki laptop do visty?

Autor: Rafał <zswi_at_pers.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 12:56:52 MET

knapdominik@gmail.com wrote:

> witam
> mam zamiar kupic nowego laptopa na ktorym bez problemu bedzie smigal
> windows vista i moze czasem jakas mniej wymagajaca gra.

Ja wstrzymałbym się z zakupem jakiegokolwiek sprzętu jeśli ma być kupowany
pod kątem Visty do czasu, gdy pojawią się rozsądne informacje nt działania
wszystkich jej funkcji ograniczającyh swobodny dostęp do multimediów. A już
w szczególności osobom, które mają zamiar korzystać z dobrodziejstw
HD-DVD - o ile dobrze się orientuję aktualnie zakup żadenego (nawet
najdroższego) sprzętu komputerowego nie gwarantuje, że będzie można z niego
korzystać. Garść informacji tutaj: http://byte.livenet.pl/?page_id=819
(może istniej lepsze źródło, ale w takim razie odsyłam do googli...)

--
Pozdrawiam,
Rafał