Re: Printserwer a urządzenia wielofunkcyjne

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 12:16:21 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Ale coś z Linuksem to nie musi być PC, może być coś w formie opakowania
> na kasetę VHS. Oczywiście skonfugurowanie wymaga nieco nakładów, ale to
> co otrzymasz funkcjonalnością będzie biło na głowę każdy printserver
> (nawet taki w ogóle poza zasięgiem finansowym).

Masz namiary na jakieś interesujące produkty w PL ? (mogą być hurtownie)

Jeżeli ma to być sporo droższe od rozwiązania natywnego, nie wiem czy
gra warta świeczki, czas to też pieniądz, a firma dla której to robie
akurat nie wymaga aż takich fajerwerków.

> Nawet "natywny" printserver jest takim właśnie komputerem.

To oczywiste (w jakimś tam zakresie ;) ). Ile razy myśle o zintegrowanym
linuxie, tyle razy przypominają mi się wieszające KISS'y ;) ale to na
marginesie - implementacja softu (żeby nie było z linuxa korzystam od
wersji 1.2.cos tam, jeszcze Slackware ściągane całymi dniami na
dyskietki w uczelnianej sali komputerowej ;))

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/