Re: Monitor laptopa problem!

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 10:26:02 MET

>Mam następujący problem: Gdy włanczam laptopa monitor pracuje w
>trybie oszczędnym. Bardzo ciemny ekran ledwie widoczny. Gdy podłącze
>inny monitot wszystko jest ok.

Strzelam, ze chodzi o wbudowana matryce. Strzelam rowniez, ze ciemny obraz
to nie "tryb oszczednosciowy", ale skopany przewod odpowiedzialny za
podswietlenie (prowadzi do "malej kosteczki" -czyba to "inwerter", a dalej
do matrycy). Mialem w Compaq tak, i wymiana przewodow pomogla (no, ale tam
bylo pieknie widac zerwana sciezke).

Napisz cos wiecej.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)