Re: jaka karta grafiki AGP do 400 zl?

Autor: Szo <f_r_u_b_a_s_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 10:11:57 MET

Użytkownik "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał w wiadomości

> Zmieniałem tylko taktowanie - żadnych opcji nie włączałem:) Powiem tylko
> tyle, że też tak miałem (z tym zamarzaniem), teraz mam ściągnięte dwa
> płaty obudowy i jest ok:)

u mnie to raczej nie przez to ;) w obudowie zimno, a obraza zamarza na
ekranach powitalnych gdzie nawet jeszcze nie ma grafiki 3d i karta nie
bylaby w stanie sie podgrzac.. pozatym zalman edition ladnie chlodzi ;)
generalnie krece tylko 3d performance..
i dajesz "apply overclocking at windows startup"?

--
pozdr
Szo