Re: zabezpieczenia kopiowania i przegladania plikow

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 18:04:27 MET

"news.home.net.pl" <Andrzej@post.pl> wrote in message
news:45b392df$1@news.home.net.pl...
> Witam
>
> Wiem , ze NTG i przepraszam , ale w zasadzie to nie ma takei grupy gdzie
> moglbym sie o to zapytac, natomiast osoby , kotre sie tutaj udzielaja na
> penwo znaja sie miedzy innymi i na tym i byc moze cos pomogą
>
> Chodzi o 2 kwestie. Pierwsza to jakiego uzyc programu lub jak zabezpieczyc
> dany katalog/plik , aby uniemozliwic jego przekopiowanie na pendriva
> wlozonego do portu usb lub dyskietke lub cd-r
>
> 2 kwestia to przegladanie plikow, szukam prostego programu szyfrujacego
> dany katalog lub poszczegolne pliki , aby uniemozliwic ich otworzenie

Najlepiej zapytac na grupie od OSa, ktorego masz zainstalowanego u siebie
Jesli chodzi o windows XP, to sprawa jest dosc prosta - wystarczy, ze
wlaczysz sobie szyfrowanie na NTFS i ustawisz haslo do profilu... Oczywiscie
jesli z jakiegos powodu poleci ci profil, to masz spory problem (szczegolnie
osoby, ktore nie bardzo sie znaja). Skopiowac wtedy owszem mozna, ale
zawartosci juz nie odczytasz...

Pozdrawiam
Michal