Re: technologia Silent Pipe II - opinie

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 15:22:47 MET

Dnia 2007-01-20 08:50, użytkownik *Przemek Budzyński* napisał(a) co następuje..

> przepraszam, w pośpiechu nie napisałem nazwy karty :)
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=27373

Witam,

mam Silent Pipe'a II na Radeonie x1300pro
<http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2226>
na płycie Gigabyte K8NE. Wpiąłem 1 wentylator firmy Arctic Cooling z boku
obudowy i nie mam żadnych problemów z przegrzewaniem. Nawet teraz zimą, gdy
pecet stoi pod ścianą obok miedzianych rurek od instalacji ogrzewania, nie
zauważyłem żadnych problemów.

Sumując opinia pozytywna, ale jeśli chipset na płycie lubi się grzać, to
powinieneś zapobiegawczo zamontować z boku obudowy wentylatorek np. 80x80mm :-)

--
[ pozdrawiam - Ludvigus, me_gg: 783307, me_mail: ludvigus | op | pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE!  *me_housets*  ]