Re: Wybór notebooka

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 13:33:04 MET

> Więc dlaczego upierasz się na sklep?
> Przy różnicy 50, no może 100zł to na miejscu bym kupił. Ale 400zł to już
> przesada.
> Trochę sprzetu AGD/RTV/PC kupiłem już "zdalnie" i jak dotąd rewelacja.
> Momentami dużo lepszy kontakt niż oko w oko w sklepie.

Nie upieram się- po prostu wole coś co kosztuje kupe kasy mieć na miejscu. W
gre w chodzi jeszcze Kraków - tam ceny są bardziej normalne i ogromny wybór.
Tylko ten Lenovo np w morele.net to jakoś dziwnie ma dysk do 40GB zjechany,
mimo, żekosztuje bardzo ładnie 2100, to jednak niesmak pozstaje gdyż
standardowo w tym modelu od 80GB startują.
Jeszcze musze sobie tabelke zrobić, wszystko porównać i przespać się z tym.
Pozdrawiam