Re: Problem z dyskiem - partition magic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 12:37:15 MET

> Najpierw działałem w BootIt. Ale miałem problem z połączeniem
> partycji. :) Dopiero wtedy skorzystałem z Paragona...

BootIt nie potrafi łączyć partycji. Ja także odradzam tę operację.
Bezpieczniej jest przesunąć dane na docelową partycję i ją powiększyć po
usunięciu niepotrzebnej partycji. Trwa to nieco dłużej, czasami trzeba
to robić w kilku krokach, ale w odróżnieniu od łączenia partycji
wykorzystujesz tylko proste i w 100% bezpieczne operacje. O ile
oczywiście posiada się UPS-a ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/