Re: ABIT BE6-II (BX133) i P III 1,13 GHz ??

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 12:13:09 MET

> Wnioskuję, że "ćwiczyłeś" na żywym organiźmie ten temat ;) Jak masz jakieś
> info w wersji elektronicznej (po za w/w stronkami) to proszę - podeślij na
> (piteron[at]os.pl).
> A Twój priv to jakiś zablokowany/nie aktywny czy co ?? ;)
>
> Trochę mam obawy przed taką ingerencją :/
> A może znajdę gdzieś procek P III Coopermine o podobnej częstotliwosci ??
> wtedy ominęło by mnie to przerabianie.

Troche ćwiczyłem- ale jest to wykonalne- ja korzystałem tylko z tych
stronek, lub wystarczy w google wpisać Tualatin BX MOD lub Tualatin (on)
under BX. Jeśli tylko przejściówka jest sprawna to nie ma się czego obawiać-
wystarczy 2 razy sprawdzić zanim się odpali- potem od razu do biosu i
napięcie zjechać jeśli na przejściówce nie ma regulacji.
Można spotkać Coppermine 1,13GHz i 1GHz na FSB 133, 1GHz na FSB 100 to
naprawde żadkość.
http://allegro.pl/item159156087_procesor_pentium_3_1000_256_133_1_7v_na_slot_1.html
http://allegro.pl/item157019358_procesor_intel_pentium_iii_1000_256_133_1_75v_gwa.html
http://allegro.pl/item156031462_piii_1000mhz_1ghz_do_plyt_na_ktorych_nie_ma_133mhz.html
http://allegro.pl/item158841368_piii_1_1_ghz_100mhz_unikat_100_sprawny.html
http://allegro.pl/item158945741_tualatin_1400_mhz_256kb_100mhz_1_5v_gwarancja_.html
A tutaj władujesz tualatina Celeron(nie P3 i P3S), który w stosunku do P3
Tualatin różni się szyną FSB i ma tyle samo cache'u, a w stosunku do P3S o
połowe mniejszym cache'm L2 i cały system chodzi sobie na normalnych
dzielnikach.
Pozdrawiam