Re: O/C P630

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 12:03:45 MET

Użytkownik "c" <nsa@-nospam-nsa.pl> napisał w wiadomości
news:eovfvj$49r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> u mnie działo się podobnie - pamięci nie zawsze wstawały i trzeba było się
> wycofać do mniejszej FSB, reset CMOS jeśli nie zaskoczy i trochę zwolnić z
> OC albo wymienić pamięci na szybsze - jeśli oczywiście ta diagnoza jest
> dobra :), albo jeśli dajesz sobie radę z ustawieniami pamięci tak by się to
> nie wysypowało

Pamięci są dobre, bo dałem im 2,65 V (przy 3,3 GHz miały 233 MHz), a dałem radę
250 MHz przy takim samym napięciu. Choć mogą być ich wina, bo kiedyś komp mi nie
wstał (na 3,9 GHz podobna sytuacja) i abit napisał, że to była wina pamięci. :P
BTW Jakie jest bezpieczne max napięcie dla DDR? Jutro chyba idę zamówić kolejny
GB ramu i cisnąć do oporu. :P