Re: Sprawdzanie spójności danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:04:39 MET

"PaRaGaS" <look@my.sig> wrote in message
news:eou220$jma$1@inews.gazeta.pl...

> Twierdzi, że jest OK.

OK, to ten trop odpada. Rozumiem, że podstawowe testy sprawności
sprzętu - już po pojawieniu się problemów - zrobiłeś? Np. Memtest86
zostawiony na noc. Jeśli tak, to kolejny trop to zasilacz - no ale jego
bez wymiany na drugi nie da się zdiagnozować. Pozostają jeszcze
oględziny kondenstorów na płycie glównej.

P.S. Wiem że na drugim dysku jest OK, ale jak rozumiem szukasz
potwierdzenia że to jednak nie jest wina tego WD-ka...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/