Re: ABIT BE6-II (BX133) i P III 1,13 GHz ??

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:09:35 MET

> OK, ale skąd wziąść info o takiej przejściówce i/lub samą przejściówkę ??
> Teraz też mam przejściówkę z S370 na Slot 1 i są na niej jakieś zworki.

http://www.msi.com.tw/program/support/manual/mnu/spt_mnu_detail.php?UID=330&kind=7
Ja takiej użyłem- minimum v2.0- ale Abit ma możliwość ustawienia napięcia
1,475V a takie wymaga Tualatin- MSI wziąłem dla pewności a i bez tego płyta
dała odpowiednie napięcie- ASUS i MSI tego nie mają.
Najważniejsza jest modyfikacja- mi dopiero za 3 podejściem zaczęły
wychodzić- ofiary to BH6, 2 przejścióki i Celeron850.
http://www.mrufer.ch/pc/tualatin2_e.html
Niebieskie zostaw w spokoju- trzeba rozebrać socketa w przejściówce tak żeby
ta górna część zeszła z zatrzasków. Tam gdzie są zółte i czerwone trzeba
otwory w sockecie powiększyć żeby weszła nóżka w izolacji.
Pamiętaj że na obrazku jest spód procesora a nie podstawki. Czerwone nóżki
izolujemy- ja użyłem z przewodu skrętki kawałek koszulki, a zółte łączymy-
tutaj dałem przewodzik z tasiemki Ata66/100, Najgorszy jest AK4- trzeba go
połączyć i jednocześnie zaizolować- ale koszulka jakoś najdzie na drucik z
tasiemki i nóżke jednocześnie. Nie trzeba używać rezystora.
Można oczywiście nóżki urwać zamiast izolować i połączyć potem klejem
przewodzącym prąd ale ja wolałem tak.
Na priva wrzuce screena jak jeszcze mam.

> Grafikę mam NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 - pociągnie ??

Robiłem na tym MXie PII 350 na FSB 133- 3Dmarki przeszło ale na dłuższą nie
trzymałem tej magistrali.
Myśle że tutaj kolega Sander mógłby coś więcej powiedzieć.
Pozdrawiam.