Re: Zewnętrzna obudowa SATA

Autor: shark <sharkoon_at_chello.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 19:30:38 MET

PaRaGaS wrote:
> Szukam solidnej i niezawodnej obudowy zewnętrznej 3,5" z obsługą
> przynajmniej SATA/150, 250+GB i systemu plików NTFS. Musi też mieć
> port USB 2.0. Ponieważ cięzko jest znaleźć rzetelne informacje w
> sklepach internetowych, może ktoś miał styczność z jakimś
> producentem/modelem który można polecić?

Ja korzystam z obudowy Welland ME-740J (eSATA+USB 2.0) i niestety
nie moge ci jej polecic ... po krotkim czasie padlo eSATA i mozna korzystac
tylko z USB czyli znacznie wolniej ... nie ma wielu tego typu rozwiazan ...
jesli ktos zna jakies to niech podesle ... ja w kazdym badz razie nosze sie
z zamiarem zwrotu do sprzedawcy, bo polowa funkcjonalnosci poszla sie
gwizdać ...