Re: Na co zwracac uwage przy kupnie monitora LCD?

Autor: Czabu <czabu_WYTNIJ_TO__at__WYTNIJ_TO_op.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 18:50:13 MET

Użytkownik "sweet_lobo" <seungia@op.pl> napisał w wiadomości
news:eosqhn$sv6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No wydaje sie swietne :)))
>
> Wymagania sprzętowe:
> monitor CRT lub LCD
> projektor z wejściem VGA

Niestety takie są wymagania tego tunera... Musisz mieć _którekolwiek_ z tych
urządzeń wyświetlających obraz, żeby z niego skorzystać. :-)

> Monitor to mam CRT i bede miec LCD, a projektor? Jaki projektor musze
> miec, co to ma byc wogole? :)

Niech zgadnę... Wygrałeś w tym roku maturę od Giertycha? ;-)
Cytat ze strony: "Tuner TV AVER TV BOX 7 Zewnętrzny", "AVerTV Box 7 - to
najlepsze rozwiązanie umożliwiające wykorzystanie monitora do oglądania
telewizji bez włączania komputera".

Pzdr
Czabu