Re: ABIT BE6-II (BX133) i P III 1,13 GHz ??

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 18:47:04 MET

> Wnioskuję z powyższego, że nie powinno być problemów z P III 1,13 GHz
> (Tualatin), ale czy możesz nieco jaśniej o AGP ?

Problemów nie powinno być o ile dobrze zrobisz TualatinMODa na przejściówce
MSI- bo tak jak sobie od tak Tualatina na BXa wsadzisz to komp
niezastartuje- mogą się wiatraki kręcić ale nie wstanie.
Na BXach mamy takie coś FSB 66, 100 i 133.
Port AGP cały czas powinien być taktowany 66MHz, a szyna PCI 33MHz.
na płytach BX masz dzielnik PCI: 1/2, 1/2 i na lepszych 1/4, a AGP 1/1 i
2/3.
Teraz jeśli masz proca na FSP 66 to dajesz dzielnik 1/2 dla PCI i 1/1 dla
AGP, Jeśli na 100MHz to dzielnik dla PCI idze 1/3, a AGP 2/3.
Jeśli na 133 to tu pojawia się problem- PCI normalnie bedzie pracowało z 1/4
ale AGP dostanie już 2/3 z 133 czyli 88,6MHz.
Jeśli urzyjesz karty graficznej na PCI to cie to nie obchodzi a jeśli AGP to
mogą być problemy- niektóre grafiki sobie z tym radzą-np pobierające mniej
prądu, niektóre mogę się uszkodzić, a jeszcze inne moge zrobić system
niestabilnym..
Pozdrawiam.