Re: AMD XP 2000+ temperatura

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 18:38:24 MET

Dnia 20.1.2007, Tomek napisał(a):

> Moj AMD to Palomino.
> W IDLE w windowsie mam 68 stopni, jak obciaze procesor to temperatura
> dochodzi do 84 stopni (przy czym obudowa jest otworzona) -- to juz jest
> temperatura krytyczna.

To zdecydowanie za dużo.
BTW. Otwarcie obudowy nie wpływa korzystnie na cyrkulację powietrza w jej
wnętrzu, no może poza kilkoma wyjątkami.

> Wymienilem cooler bo standardowy chodzil potwornie glosno, jak suszarka.

Jaką i ile pasty zastosowałeś?

Dotknij radiatora na CPU czy jest tak gorący jak to sugerują odczyty.
Jeśli nie to masz już przyczynę - słabe oddawanie ciepła radiatorowi przez
procesor - zdjąć radiator, wyczyścić go i CPU z pasty i innego
"paskudztwa", nałożyć nową *odpowiednią* warstwę i założyć radiator na
miejsce.
Jeśli jest gorący to albo zła wentylacja, albo... Stawiam raczej na to
pierwsze.

BTW. Jakie napięcie masz na tym CPU?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/       http://www.paskudek.pl/