Problem z dyskiem - partition magic

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 18:01:28 MET

Wcześniej pisałem o kupnie dysku SATA na płytę bez SATA. Kupiłem
Baracudę 7200.10 160 GB, podłączyłem, zainstalowałem i gra.
Sformatowałem i podzieliłem z Zarządzania Dyskami XP.
Chciałbym teraz zrobić 2 partycje z 4 na starym ATA. Pod Zarządzaniem
Dyskami jest wszystko OK - stany zdrowe, Checkdisk przy starcie systemu
nic nie znalazł, a Partition Magic nie widzi w ogóle podziału na dysku
ATA - wolumin jest BAD. Na nowym SATA jest wzystko OK.
Jest na nim system i nie chcę go formatować...

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424