Karta Smart media formatowanie

Autor: FAZI <fazi19_at_tlen.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 17:33:08 MET

Witam
Mam kartę smart media której nie da się sformatować w aparacie i
aparat niepotrafi odczytać na niej zapisanych zdjęć. Gdy włożę
kartę do czytnika kart flash, karta jest widoczna i da się z niej
odczytać zdjęcia ( nie można skasować gdyż wyświetla się
komunikat dysk jest chroniony przed zapisem). I tu moje pytanie czy
jest jakaś możliwość sformatowania karty SM żeby była widziana
przez aparat ? Próbowałem już formatować ją pod win xp oraz dosem
za każdym razem wyświetla się komunikat o zabezpieczeniu przed
zapisem. Proszę o pomoc w tej sprawie.