Poszukuję drukarki laserowej i skanera

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 17:27:07 MET

Witam serdecznie!

Chciałbym otworzyć małą pracownię dtp i poszukuję dobrego skanera w
rozsądnej cenie oraz dobrej drukarki laserowej w także rozsądnej cenie. Co
do drukarki liczy się jakość wydruku (mam w pracy dużego Lexmarka T420 i
jakośc jest słaba - tekst, do tego problemy z wkładaniem papieru do kasety -
bez jej wyjęcia to w zasadzie nie możliwe), format A4. Zawsze używałem HP
(4, 5) i nigdy nie było z nimi żadnych problemów, a wiem też, że tanie
modele HP nie były juz takie dopracowane (słynne "L"). Czy w okolicy 2-2,5
kzł jest już normalnie działający model HP? Jakby miał duplex byłoby fajne.
Co do skanera to planuję skanowanie zdjęć, oraz materiałów drukowanych,
między innymi do póxniejszego OCR, ale nie tylko. Podajnik dokumentów nie
potrzebny. Opcja skanowania przezroczy może być, ale nie jest to warunek.
(choć chyba już wszystkie skanery to mają). Wstępnie wybrałem Epsona V350
(po pozytywnych doświadczeniach z modelem 2440), ale może warto dołozyć do
4490?
Oprócz tego wybrałem sobie atramentówkę, może spytam przy okazji co o niej
sądzicie?
Model HP PhotoSmart Pro B9180 (A3, 8 tuszy pigmentowych).

--
Mariusz