Notebook Toshiba i Windows XP MediaCenter OEM

Autor: Norman <nomad_at_xxx.xxvp.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 16:58:29 MET

Witam

Kupiłem taki oto zestaw: notebook Toshiba P100/324 z preinstalowanym
Windowsem XP Media Center w wersji polskiej. I tu zaczyna mi się zabawa.
Chciałem zainstalować sobie nowego IE 7.0 PL ale on mi ryczy, że to nie ta
wersja językowa:( Znowu IE 7.0 w wersji angielskiej nie protestuje, tylko
chce się normalnie instalować. O co mu chodzi? Ja nie chce angielskiego, ja
chce polski. Jak zmusić to draństwo do współpracy? Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdr.
Norman