Re: UPS

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 15:34:18 MET

geyb <geyb@gazeta.pl> wrote:

> Warto dodać, że UPS-y APC serii Smart podłączone do peceta kabelkiem
> RS232 są bardzo ładnie obsługiwane przez demona apcupsd, dla niektórych
> to może być jednym z ważniejszych kryteriów wyboru.

            Na apcupsd swiat sie nie konczy (zreszta APC so obslugiwane z palca
przez praktycznie wszystko co zna pojecie UPS - chocby systemowa usluga z
WinNT 5.x), za to pod Network UPS Tools dziala mnostwo najrozniejszych
UPSow jesli tylko protokol komunikacyjny nie jest tajny - mi np: swietnie
dziala monitorowanie starej ETY 900 PRO, ktorej obsluge pod win32 producent
zakonczyl na win9x, pod NT nie pojdzie za nic w swiecie a pod NUT dziala
idealnie, co wiecej obsluguje zamykanie nie tylko na serwerze, ale i na
desktopach (w tym win32) przez malego, siedzacego w trayu WinNUTa -
genialny wynalazek :)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl