Szybkie pytanko, prosta odpowiedz (nie dla mnie) ;)

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 13:59:06 MET

Witam, własnie kupiłem sobie dodatkową pamięc DDR 512MB, na płycie głównej
mam 4 sloty pamięci, jeden juz mam zajęty, gdzie wsadzić drugą kość? Wydaje
sie proste tylko że najpierw są dwa sloty z czego pierwszy jest niebieski, a
drugi czarny i potem przerwa i znowu 2 sloty, pierwszy niebieski drugi
czarny. Czy wsadzic obydwie kosci do pierwszych dwóch slotów czy tylko do
niebieskich slotów czyli 1 w 1 czesci i 2 w drugiej czesci?

Pozdrawiam ;)