Re: Książka o architekturze komputerów

Autor: pclobo <pclobo_at_o2.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 13:13:14 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Bez przesady, niektóre rzeczy się nie zmieniają. Ile w końcu
> się zmieniło przez ostatnie lata w PICach, PCI, ISA czy IDE?
> Poza tym "Anatomia" jest co jakiś czas aktualizowana (o czym
> dosyć dobrze wiem ;) ).

no nie zmieniają się... ale wprowadzane są nowe informacje i dużo
szybciej niż pojawia się nowe wydanie... zresztą nie chodzi mi o samą
książkę... tyle o ideę wydawania takich książek... bo przecież jeśli
ktoś potrzebuje informacje o architektórze procka to najwiecej
informacji znajdzie na stronach internetowych, zarówno o tych
najnowszych jak i tych starszych modelach... jedynym minusem jest, że
większość tych danych jest w języku angielskim.. no ale każdy szanujący
się informatyk powinien znać ten język, a przynajmniej słownictwo
techniczne...
druga sprawa to cene tej książki... to chyba coś około 60zł... no bez
przesady... książka bez żadnych prawie obrazków nie powinna tyle
kosztować... biorąc pod uwagę jak szybko się dezaktualizuje... tu
wydawcy nie mogą zasłaniać się kosztami wytworzenia takiej książki... bo
np. bogato ilustrowany poradnik do masażu :) kosztuje jakieś 40zł...
i dla mnie cena pozostaje głównym powodem do niekupienia tej książki