Re: Core2 Duo E4300 1.8GHz czy Pentium D945 3,4 GHz

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 11:49:23 MET

W artykule: <eosp6g$jio$1@inews.gazeta.pl>,
niejaki(a): MadMan z adresu <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> myśląc godzinę
napisał(a):
> No i OE robi coś tak brzydkiego przy odpisywaniu - ustawia kursor na
> górze, nie wycina SIGa. Przy próbie odpisania kol. Rafałowi też SIGa nie
> wyciął. Przepraszam za formę posta.
>
> Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości

też mam OE ale z QuoteFixem i on wycina wszystko dobrze... (na swój
oryginalny sposób )
sądzę że problem tkwi w Twoim SIGu tzn lewą stronę SIGa masz ze strzałką a
prawą z kreską (nie znam ich nazw) a program pocztowy widzi prawą stronę
jako cytat bo tak właśnie zaznacza cytaty.... może zmiana na pionowe kreski
pomoże w co bardziej opornych czytnikach.....

pozdrawiam
PS. zobacz ilość strzałek w cytowanym SIGu....