Re: taśmy 40 i 80 żyłowe

Autor: Nathan <mail_at_w.sigu>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 08:56:58 MET

Atlantis napisał(a):
> Jak to właściwie jest z tymi taśmami. Są jakieś ograniczenia w
> stosowaniu tych 80 żyłowych, które jak wiadomo są ekranowane? Mam Abita
> NF-7. Czy w związku z tym mogę na obydwu gniazdach IDE na płycie głównej
> zastosować taśmy ekranowane, czy są jakieś ograniczenia w ich stosowaniu?

Brak właściwie jakichkolwiek przeciwwskazań do używanie 80, chyba, że z
premedytacją chcesz ograniczyć prędkość działania HDD ;).
Teoretycznie należy tylko przestrzegać układu napędów na taśmie:
niebieska wtyczka do płyty, master na ostatnim złączu, slave na
środkowym. Tak na chłopski rozum - jeżeli masz jakieś dobre słuchawki
(Koss?) - podłączysz je na kablu DYt czy na oryginalnym - audio? ;)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,