technologia Silent Pipe II - opinie

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 08:49:09 MET

zastanawiam się nad ew zakupem tej karty, natomiast obijały mi się o uszy
rozmite opinie n/t jej przegrzewania się i konieczności odpowiedniego
wentylowania obudowy.

Obudową w jakiej pracowałaby ta kart byłby jakiś Modecom, najpawdopdobniej
Step 207
http://www.modecom.pl/product.php?id=92&categoryId=3

Ma ona opcje montowania dwóch wentylatorów 80 mm i 90 mm. Czy w razie zakupu
w/w karty należałoby zamontowac oba?

Jeśli chodzi o montaż komputerów jestem niemal kompletnym laikiem, wiec
poroszę o niewyśmiewanie się zmo jego pytania, jesli jest głupie :)

Dziękuję za ew porady.