Re: Neovo - Laptop... audio do zadu :(

Autor: Darrek <darek9971(no.spam)_at_onet.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 01:01:04 MET

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrneqrp6j.q67.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...

> A dysk twardy masz w pio czy udma? Miałem podobny przypadek na laptopie
> znajomej.

Witam serdecznie !
Niestety... nie wiem jak to tutaj sprawdzić ;-) mam go kilka dni i ....

Ale to pewne już, ze WiFi powoduje te szarpanie dźwięku :)
Nie wiem dlaczego ale przy uruchomieniu radiówki zaczyna dźwięk szarpać...
próbowałem wymiany sterowników ale niestety nic nie pomaga ;-)
I.... podstawowa sprawa - w temacie pomylona jest nazwa Notebooka - to nie
Neovo a Lenovo ;-)... w poście już jest OK :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc !