Re: Jak podlaczyc matryce od laptopa do PC ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 22:37:05 MET

Użytkownik "-" <nie@pisz.na.ten.adres> napisał w wiadomości
news:eoraef$1vcm$1@news.mm.pl...

> Laptopa z dzialajaca kolorowa matryca 10" mozna raz na tydzien trafic za
> 20zl.

To szukaj. Ja kiedys przejrzalem informacje na temat wszystkich mozliwych
matryc
jakie znalazlem na allegro w rozsadnych cenach i doszedlem do wniosku, ze
nie
znajde wlasciwej. Na ebayu wtedy kilka widzialem ale to sie w zaden sposob
nie oplacalo. A teraz jak wszedzie lezy tyle uzywanych lcd to juz chyba
calkiem
szkoda czasu.