Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 21:25:33 MET

MJ 23 wrote:
> Jak w temacie
> Bede wdzieczny za każde info
> Link mile widziany
> Szczególnie potrzebuje do Neta i Ogladania Filmów (Aby smug nie było)
> Jaki macie model i czy wam dobrze filmy chodza

Ja preferuje dwie firmy ze względu przede wszystkim na politykę odnośnie
uszkodzonych pikseli (jeden - wymiana u autoryzowanego partnera, może w
ostatnim czasie doszedł kolejny producent, ale tego nie wiem):

- iiyama
- nec

NEC ponadto ma rewelacyjna gwarancje, swego czasu po wysyłce do klienta
okazało się, iż matryca jest pęknięta (była sprawdzana przed wysyłką),
klient od momentu wysłania (kurier) do otrzymania czekał tydzień - w grę
wchodziła tu jakaś wada konstrukcyjna, która najwidoczniej ujawniła się
podczas transportu.

Moim zdaniem w zupełności wystarczające do pracy i filmów, także te w
cenie <1000zł brutto. Oczywiście przy cenie <1000 zł nie mówimy o
grafice artystycznej ;)

Te tańsze to:

Iiyama ProLite E1900S ( tu niestety brak wyjścia audio)
NEC LCD195VXM+ (nie wiem jak jest z wyjściem audio na słuchawki, warto
sprawdzić, sympatyczna obudowa - cieniutka ramka)

w obu są głośniki (co szczególnie przydatne do typowej pracy biurowej,
oczywiście nie w klitkach 5x5 i 5 osób ;) )

Jak chcesz, mogę Ci podesłać zeskanowaną oferte NEC'a z wszystkimi
monitorami i parametrami.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/