Re: Jak podlaczyc matryce od laptopa do PC ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 19:59:40 MET

Użytkownik "-" <nie@pisz.na.ten.adres> napisał w wiadomości
news:eor2d5$2sne$1@news.mm.pl...

> Odroznie je jakos prosto od "nowych" bez rozbierania komputera?

model laptopa + google = typ matrycy

typ matrycy + google = informacje na temat matrycy

kiedy ja tego szukalem to na niektorych stronach byly cale listy typow
matryc
ktorymi mozna latwo sterowac

tak wiec rozwiazaniem jak zwykle jest google

ale moim zdaniem to nie ma zadnego sensu

czy taki lcd z allegro za 200 zl nie bedzie dzialal podobnie jak stara
matryca z laptopa ?