zabezpieczenie dysku

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 19:43:19 MET

Najpierw posłałem przez przypadek na p.c.o.m.winnt:

Czy istnieje jakaś metoda na zabezpieczenie dostępu do dysku zewnętrznego
(przenośnego) bez konieczności instalowania programu na komputerze, przez
który chcemy wejść do dysku po podłączeniu?
Prościej - chcę zabezpieczyć swój przenośny dysk, aby nikt nie miał do niego
dostępu bez podania hasła, ale też aby nie trzeba było instalować specjalnie
programu deszyfrującego na każdym komputerze, na którym chcę mieć do dysku
dostęp.
Z góry dziękuję.
Irek