Re: [ntg] edytor tekstu pod dos

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 15:31:30 MET

> Co wiecej taka wersja dzialala na Amidze 500 pod PC-Taskiem :)

Az mnie skreca ;) programowy emulator PC-Ditto na 520ST (68000 8MHz) dzialal
z predkoscia 2MHz. Norton Commander zamulal.

> No co? Kiedys malem czas i zaciecie do eksperymentow ;D

Ja siedze na zwolnieniu to tez sie zacialem - Windows 3.1 + notepad, saper,
pasjans itp. na 2 dyskietkach juz dziala. Teraz sie zacinam, zeby na 1
wszedl (ale szkoda gier i kalkulatora) :)
Brakuje kilkadziesiat kB, ale jeszcze przed wieczorem zadziala.

Poleccie jakis ramdysk mniejszy niz 12kB :)

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)