Re: Nie włącza się monitor...

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 14:12:58 MET

Sowa napisał(a):

> Ja bym szykal przyczyny w k. graficznej. Podkrecales? Moze sprobuj
> pozyczyc jakas inna grafe i zobacz czy tez sie tak bedzie dzialo.

ja mam podobne objawy co autor watku
zdarza sie to raz na jakis czas, karte grafixzna mam Gigabyte R1300pro
zauwazylem ze dzieje sie tak gdy komp jest dluzej nie uzywany
(przewaznie ponad 1 dzien) ale to tez nie regula.

pewnie kondensatory na grafie nie dostaja odpowiedniego kopa do
zastartowania grafy.

komp wydaje sie ze normalnie sie wlacza i startuje system - dioda dysku
mruga i slychac ze dysk cos czyta.
tylko sygnal do monitora nie jest doprowadzany.