Re: [ntg] edytor tekstu pod dos

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 12:47:00 MET

> W zasadzie jak juz mam inwestowac w dysk, to Office jest pomyslem dorym
(ale
> wtedy jest mnostwo darmowych edytorow, i nie ma klopotu z polskimi
znakami).
> Ale chyba Windows 3.1 bedzie lepszy na 486 50MHz 20MB RAM. (biorac tez
pod
> uwage, ze jest na dyskietkach a nie na CD

Skoro juz tam NTG jedziemy, to dorzuce swoje 3 grosze
i do Windowsa 3.1 dodam Calmire (GUI udajace Win 95)
oraz.... MS Word 2.0 dla Windows :)

Tylko nie wiem czy gdziekowlwiek uda Ci sie zdobyc tego
ostatniego, a szkoda, bo to nawet niezly soft byl.
W zasadzie jeden plik wykownywalny, mieszczacy
sie na dyskietce w dodatku. I na 100% nie napisany
w VisualBasicu ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.