Re: Napęd się nie wysuwa :(

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 12:03:20 MET

> A kupiłbyś Plextora? :P Lite-On jak wiadomo jakością nie grzeszy, o
> wiele lepszym wyborem są Pioneery czy NECe.

Planowałem po cichu taką, co umie wypalać napisy na górze.
Widzisz, ja jestem tym typem klienta, który wchodzi i prosi o dobry napęd.
I jeśli sprzedawca mnie przekona, że w tym napędzie tacka wysuwa się zawsze
i naprawdę jest wart swojej ceny, to nie widzę problemu.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie