Re: szkodliwość pracy poniżej rozdzielczości nominalnej dla monitora lcd

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 09:46:06 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:13y3wpyd5tzfa.dlg@smutas.org...

> Fajnie, że poruszyłeś ten temat. :D
> Skoro nie znasz "jawnego" to może jakiś niejawny? Potrzebuję dorobić
> sobie
> kilka trybów i bardzo by mi się taka informacja przydała - pobieżnie
> Googlowałem w tym temacie, ale nic konkretnego nie znalazłem. W sumie
> mógłbym zastosować PowerStrip, ale wolałbym tego uniknąć - wolę jak
> najmniej rezydentnego softu no i jednak to soft niedarmowy.

ja tam zawsze ratowalem sie modyfikujac plik inf od monitora i wpisujac
z reki nietypowe tryby jawnie - w ten sposob mozna uzyskac tryby
720x576, 768x576 itd.
Jednak pewnych rzeczy nie uda nam sie wlaczyc w ten sposob (np
interlace - w sterownikach nvidii to kwestia albo wyboru jednego z
predefiniowanych trybow albo modyfikacji kilku wartosci i np bez klopotu
mozemy miec na wyjsciu VGA tryb TV RGB do ktorego mozna po SCART
podlaczyc zwyczajny TV i ogladac np filmy) W tej chwili np mam na obu
monitorach nietypowe tryby - na podstawowym 2016x1512p90 a na dodatkowym
1920x1440i120.