Re: Restarty co chwilę lub co kilka godzin - co się sypie?

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 08:30:32 MET

Dzień 18.01.2007 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Radosław Sokół:

> Ja bym zaczął od oglądnięcia kondensatorów na płycie głównej,
> a potem przeszedł do zmierzenia napięć na zasilaczu.
> Kondensatory są jednak całkiem prawdopodobne:

Kondensatory jak nówki - najmniejszych skłonności ku beczułkowatym
kształtom, "dekielki" plaskate jak należy - czyli to odpada - innych badań
nie zdążyłem pczynić z powodu złych warunków atmosferycznych skutkujących
brakiem prądu. :)

--
TomaSz.
www.kociezycie.pl