Nie mogę usunąć ciągu znaków w dużym pliku...

Autor: <filzip_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 03:04:29 MET

Witam

Posiadam plik .avi na którego początku ktoś specjalnie dopisał
kilkanaście znaków i przez to jest nie do odczytania przez odtwarzacz
programowy, postanowiłem
wykasować ten ciąg znaków ponieważ wiem dokładnie co i gdzie.
Próbowałem używać kilku programów w tym "biew" i "hiew", ale chyba
nie za bardzoumiem się nimi posługiwać ponieważ co bym nie robił
to i tak mogę zamienić tylko znaki (hex) na inne a nie całkowicie je
wykasować.

Chodzi mi chyba o usunięcie/wykasowanie hexadecymalnie? ciągu znaków
w pliku... jeżeli dobrze to rozumiem.

Czy ktoś mógłby mnie oświecić gdzie popełniam błąd? ew.
prosiłbym o jakieś info na ten temat.

Pozdrawiam