Re: 3 bipy

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 21:55:58 MET

W artykule: <45af599e$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl>,
niejaki(a): Netx z adresu <user72cut-it-out@go2.pl> myśląc godzinę
napisał(a):

> Na razie zwiększyłem wydajność kompa o ~1.25x (FSB245 zamiast 200).
> Aby nie zepsuć CPU, pytałem o ile mogę podnieść Vcore,
> jednak zamiast odpowiedzi dowiedziałem się
> że za mało się znam ;)
>
> Pozdrawiam,
> Marek

bo niestety tak jest.... nie znasz się :-)
bo jakbyś się znał to wiedziałbyś że OC to zazwyczaj loteria...
prawie nigdy nie zdaża się aby 2 te same procesory podkręciły się dokładnie
tak samo...
co do Vcore..... jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz....
tylko zachowaj jedną zasadę: przesadzić jest łatwo!! :-)