Re: LG 19" LCD L1919S Czy warto?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 21:49:55 MET

MJ 23 napisał(a):
> Czy ten monitor jest wart Kupienia ??
>
> Wymiary plamki 0.294mm
>
> Współczynnik kontrastu 1400:1
>
> Czas reakcji matrycy 8 ms
>

> To najciekawsze parametry co o tym sądzicie?

pracuje nawet sporo na takim. jest elegancki jesli to dla kogos ma
znaczenie. dosc cienka ramka, srebrna. przyciski schowane sa z tylu, ale
nie ma problemu z ich namierzeniem. mala zielona dioda z przodu po
prawej, nie daje po oczach, nie przeszkadza. brak jakichs pierdziawek z
przodu, ktore nie wiem po co dodawane sa do monitorow. ani to ladne, ani
potrzebne. w sumie mozna okreslic, ze jest elegancki. brak mozliwosci
regulacji gora-dol. tylko mozna odchylac od pionu. obraz ? matryca TN, a
co za tym idzie jej wady i zalety. IMO nadaje sie do zwyklego domu dla
gier filmow, ale jak zaznaczam wiedzac, o cechach TN, czyli np. katy
widzenia. dosc rozbudowane menu. mozna sporo rzeczy poustawiac. nie jest
zly, ale nie siedze teraz w monitorach i ciezko mi powiedziec, czy za te
cene sie oplaca.