notebook pamięć

Autor: Tragarz <naproksen_at_op.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 21:14:44 MET

Witam!

Planuje dolozyc pamiec w moim notebooku HP NX6110 majac na uwadze to iz gry
mi strasznie sie slimacza. W zwiazku z tym mam pytanie. Czy posiadajac
procesor Celeron 1,4 ghz karte grafiki INTEL 915 ktorej ilosc pamieci
przydzielana jest dynamicznie oraz 512 mb pamieci w notebooku dokladajac
kolejne 512 mb zauwaze jakies zmiany? Nie chodzi mi o super grafike tylko
wlasnie o to powolne dzialanie gier. Prosze o opinie i porade, czy jest sens
dokladac ta kosc 512 mb? Czy usunie to powolne dzialanie gier czy wina lezy
w karcie grafiki i procesorze?

Pozdrawiam Tragarz