Re: [ntg] edytor tekstu pod dos

Autor: Arek <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 20:19:35 MET

On Thu, 18 Jan 2007 17:35:32 +0100, Tomaszek <tomaszek@judeland.pl>
wrote:

>Wszystko się zgadza mocium panowie:-), poza jednym: TAG nie mieścił się
>na jednej dyskietkce:-(

A może miniTAG?
Leży toto u mnie na 360 kB dyskietce w ślicznym, różowym opakowaniu
wraz z instrukcją obsługi i kartą rejestracyjną, jako eksponat
historii oprogramowania :)

Wymagania jak na obecne czasy niezbyt wygórowane:
- komputer zgodny z IBM PC
- jeden napęd dysków 360kB lub 1,2 MB
- 512 kB pamięci operacyjnej
- MS-DOS 3.0 lub wyższy lub inny zgodny
- karta graf. zgodna z CGA, Hercules, EGA lub VGA
- opcjonalnie myszka

A możliwości całkiem spore:
- wszystkie funkcje edytora tekstów
- graficzny podgląd tekstu
- makietowanie strony (a cóż to za zwierz???)
- wspomaganie edycji ramek
- import/eksport bloków ASCII w standardach Latin2, Mazovia, DHN

Aż łezka się w oku kręci ;)

Pozdrawiam

--
A.