Re: Napęd się nie wysuwa :(

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 17:43:26 MET

> Nic trudnego.

Zabrzmiało optymistycznie...

> Trochę spokoju, mały śrubokręcik, pusty stół. Zanim zaczniesz
> demolować obudowę, podłącz (tylko) zasilanie napędu i wysuń tackę, inaczej
> nie rozbierzesz. Po rozebraniu wytrząśnij kawałki rozerwanych płyt,
> spinacze, pineski itd :) Sprawdź czy nie wyrobiła sie zębatka tacki. Na to
> nie ma rady...Potem małe wydmuchanie kurzu, może smarowanko prowadnic i
> niestety, wymiana paska na nowy.

Taaaak.. A nowy napęd kosztuje tylko dwa razy więcej niż płyta z grą w
środku..
Dziękuję za opis, pobawię się z ciekawości, co za cholera tam siedzi w
środku. No i płytkę chociaż wyjmę. A jak się nie uda wyczyścić/naprawić, to
też niewielka strata.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie