Re: Na co zwracac uwage przy kupnie monitora LCD?

Autor: PaPi <nazywam_sie_Subotic_at_Milan.Subotic>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 14:47:56 MET

> Nie widziałem i nie mam jak zobaczyc :) Widziałem jedynie w media jak to
> wygląda ;) Może mnie oświecisz? :)

Ale ja nie powiem za Ciebie czy jakosc jaka daje polaczenie monitora LCD z
wbudowanym tunerem TV bedzie akceptowalna czy nie.
Sam musisz to sprawdzic.
Kumpel po zakupie Samsunga 940MW na drugi dzien chcial go zwracac do sklepu. Nie
wiem czy z czasem zaakceptowal "jakosc" ale do dzis ma ten monitor. Tyle tylko,
ze padlo wejscie antenowe tunera (albo i tuner) i sygnal TV podawany jest po
cinchu przez stary magnetowid.

Pozdrawiam
PaPi