Re: kupuje kompa i prosze o radę

Autor: pclobo <pclobo_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 13:37:46 MET

gremplina napisał(a):
> dieki za rade nie zauwazyłam tego, ale jestem bardzo poczatkujaca
> poddaje sie i coraxz bardziej skłaniam ku zakupie gotowego zestawu
> samodzielne dobieranie podzespołów to męka

Najlepiej iść do sklepu i oni doradzą, ale dobrze też się do tego
przygotować
oto adresy do konfiguratorów zestawów komputerowych
http://www.komputronik.pl/konfigurator.php
http://www.balta.pl/zestawy/index.php3?link=domowy

Konfiguratory są tak zaprojektowane aby umożliwiły Ci skompletowanie
podzespołów kompatybilnych ze sobą, czyli jeśli np wybierzesz procesor
firmy Intel to konfigurator automatycznie dopasuję listę płyt głównych
do tych, które potrafią obsłużyć ten model procesora.