Re: Płyta GA-7VAsmfs c.d.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 13:21:42 MET

Dnia Thu, 18 Jan 2007 13:06:15 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> "Raw-viewer" dowolny, (hex + znaki).

Ach, w taki sposób... No ale umiałbyś podpowiedzieć co ja mam z tym zrobić
by skutecznie sflaszować bios? Nawet gdyby rzeczywiście po wypaleniu tego
iso na płytce CD dało się w normalnym trybie zabutować z niej komp to w
obecnym stanie, kiedy nie mogę ustawić nic w biosie (a w szczególności
kolejności butowania) na nic mi taka płytka CD. Komp mogę zabutować jedynie
z floppy.
Musiałbym umieć "rozebrać" ten iso na poszczególne pliki i wyłuskać plik
rom (czy jaki tam jest, z obrazem biosu), nagrać go na dyskietkę i dopiero
z niej butować komp. Mam skądinad obraz dyskietki do flaszowania biosu
podobnej płyty Gigabyte i jest tam flaszer FLASH872.EXE, mógłbym go
wykorzystać. Potrzebny mi jedynie ten cholerny plik biosu :)
(Może jeszcze jedna prośba: Spróbuj wyczytać w tym podglądzie jaką nazwę ma
plik biosu - mam skądinąd plik biosu 7VAXPU.F6 i jeśli to ten sam bios co w
iso to sprawa by była załatwiona.).

--
Jacek