Re: Pytanie o Core2 Duo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:33:37 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:eongql$en3$1@polsl.pl...

> No ale co to ma do C2D/A64? :) Oba projekty mają w pełni
> 64-bitowe jednostki wewnętrzne. Jedynym procesorem pasującym
> do Twojego opisu jest Pentium 4, który operacje 64-bitowe
> wykonuje dwukrokowo.

Przecież C2D jest oparty na tej samej architekturze x86-64 co Pentium 4?
;-)

Nie wiem jak jest z tym w A64, ale C2D jest procesorem który posiada
jedynie rozszerzenia 64-bitowe (nazywane tutaj EMT-64). Procesorem
Intela opartym na w pełni 64-bitowej architekturze (IA64) jest póki co
jedynie Itanium.

P.S. Ciekawy artykuł na temat budowy procesora C2D leży tutaj:
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1536-3

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/