Re: Jak przeinstalowac ICS w XP ?

Autor: Mariusz <MichalskiMariuszWYTNIJTO_at_poczta.WYTNIJTOonet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:27:07 MET

> Jakie pytanie taka odpowiedz! jak mozesz pytac o problem dotyczacy
> Windowsa na grupie sprzetowej, moze tego nie rozumiesz wiec przyblize ci
> sytuacje, to tak jakbys na grupie kulinarnej pytal w jaki sposob wymienic
> rozrusznik w polonezie!

Nie do konca, bo problem jest programowo sprzetowy i to tak jak bym na
grupie dot. garnków, zapytal dlaczego w garnku takim to a takim zupa mi sie
przypala. Moze faktycznie mam zly przepis, a moze jednak garnek zawodzi. Nie
mam pewnosci, czy problem nie dotyczy jednak sprzetu, wciaz mam watpliwosci
dotyczace kart sieciowych, a to juz chyba sprzet.

pzdr.
Mariusz

p.s.
Pare watków wyzej uczestniczylem w rozmowie nt. zlego dzwieku w karcie TV i
pewnie chodzi o sterowniki, tez tam mozna bylo napisac ntg, bo przeciez
sprawa dotyczy najprawdopodobniej oprogramowania.