Re: Na co zwracac uwage przy kupnie monitora LCD?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:04:00 MET

> Witam, planuje sobie kupić monitor LCD, na co najbardziej zwracac uwage
> przy
> kupnie? Chce kupić 19cali, myślałem też nad takim z tunerem tv, opłaca się
> brać taki z tunerem czy może lepiej i taniej wyjdzie dokupic jakis tuner
> do
> komputera oddzielnie? Ktory sie lepiej sprawuje, jak to działa z tunerem
> ktory jest w komputerze, bo brat ma wbudowany do monitora to swietna
> sprawa
> bo można oglądac TV i grac na komputerze równoczesnie na jednym monitorze
> :o
> [...]

1. opinie profesjonalnych uzytkowników o danym modelu
2. długość i warunki gwarancji (ilość pixeli)
3. bad i hot pixele, jakość i rónomierność podświetlenia, jakość czerni
4. subieltywne odczucia co do kolorów, jakości i designu
5. nazwę firmy (to nie joke, albo kupujesz firmę, albo badziewie)
6. cenę (ale to jasne)

Serdeczne pozdrowienia
Marcin

---
Nic mi nie pomogłes :o
Sprawdzałem na allegro i z najtańszych monitorów LCD 19cali z tunerem:
http://www.allegro.pl/item157707730_lg_m1921a_tuner_tv_gwar_36_m_cy_fv_raty.html
http://www.allegro.pl/item157707727_hyundai_l19t_tuner_tv_gwar_36_m_cy_fv_raty.html
http://www.allegro.pl/item157707732_samsung_sm941_tuner_tv_gwar_36_m_cy_fv_raty.html
http://www.allegro.pl/item157692230_samsung_940mw_tuner_tv_16_9_dvi_8ms_pilot_glosniki.html
Wszystkie monitory z tych 4 aukcji wyprodukowane przez znane marki,
wszystkie monitory mają podobne a nawet takie same parametry, no i jak tu
wybrac najlepszy teraz?
W tej chwili posiadam juz 5 lat samsunga CRT 17cali i mnie nie zawiodl
jeszcze :) Zauważyłem ze wszystkie monitory z tunerem mają wbudowane
głośniki w monitor, czy da sie je potem jakas wyłączyc? Mam porzadny zestaw
5.1 do kompa i chcialbym z niego słuchac muzyki z komputera oraz z tunera...
Pozdrawiam Tomasz